Music Post

News, Pics, Videos Post your best collection. No Porno
User avatar
SanVich
Manager
Posts: 1580
Joined: May 13th, 2010, 8:39 pm
Ingame Name: [ATG] SanVich
SteamID: STEAM_0:1:17755557
Location: WI

Re: Music Post

Post by SanVich » July 7th, 2011, 1:39 pm

I'm loving this stuff guys, why didn't anyone tell me about dubstep before? D:
All-talk is not for twitter updates. Microphones are not suppositories. Learn it.
Image

User avatar
Newman
Founder
Posts: 2253
Joined: June 14th, 2009, 12:33 am
Ingame Name: [ATG] Newman
SteamID: STEAM_0:1:5580905
Location: Fort Frances, Ontario
Contact:

Re: Music Post

Post by Newman » July 7th, 2011, 3:34 pm

Hmmm... I ... you know what just here listen and stfu.

http://soundcloud.com/phrazer/darthstep ... -filth-mix
<Stuff and Nonsense />

User avatar
SanVich
Manager
Posts: 1580
Joined: May 13th, 2010, 8:39 pm
Ingame Name: [ATG] SanVich
SteamID: STEAM_0:1:17755557
Location: WI

Re: Music Post

Post by SanVich » July 8th, 2011, 12:51 am

Newman wrote:Hmmm... I ... you know what just here listen and stfu.

http://soundcloud.com/phrazer/darthstep ... -filth-mix
nice, too bad you can't download it though :\
All-talk is not for twitter updates. Microphones are not suppositories. Learn it.
Image

User avatar
J TIEMO
Admin
Posts: 70
Joined: July 28th, 2010, 3:05 am
Ingame Name: J TIEMO
SteamID: STEAM_1:0:11884352

Re: Music Post

Post by J TIEMO » July 10th, 2011, 9:36 pm


User avatar
Capt. Yossarian
Sniper
Posts: 83
Joined: December 5th, 2009, 1:33 pm
Ingame Name: |ATG|Capt. Jack Sparrow |GitS|
SteamID: STEAM:Akurak0
Location: Boise, Idaho

Re: Music Post

Post by Capt. Yossarian » July 11th, 2011, 12:51 pm



Do I win?
Russia- What the hell does pretendica even mean?
Pre-It's like when you want an iPod for your birthday, but you get a shitty samsung. it does the same thing, its just not name brand.
Russia- So it that like your life story? Everyone wanted hulk but instead they got pre?
fluffy harmless kitten wrote: STUPID. FAT. FUCKING HEAVY STOP EATING THE DAMN SANDWHICH.

OH LOOK IM A FATASS I NEED A MEDIC OM NOM NOM
It's Captain Jack Sparrow

User avatar
Tahko
Admin
Posts: 898
Joined: September 30th, 2009, 11:36 pm
Ingame Name: ᴅɢz! Hartmann
SteamID: STEAM:0:1:20888205

Re: Music Post

Post by Tahko » July 11th, 2011, 3:47 pm

No Zelda Step? DJ Ephixa is pretty badass.


User avatar
Mullet
Donor
Posts: 384
Joined: October 14th, 2009, 5:16 pm

Re: Music Post

Post by Mullet » July 11th, 2011, 6:14 pm

You guys listen to some weird shit.

User avatar
J TIEMO
Admin
Posts: 70
Joined: July 28th, 2010, 3:05 am
Ingame Name: J TIEMO
SteamID: STEAM_1:0:11884352

Re: Music Post

Post by J TIEMO » July 11th, 2011, 7:38 pm

Mullet wrote:You guys listen to some weird shit.
To each their own, my friend.

User avatar
Killer
Admin
Posts: 629
Joined: November 15th, 2009, 11:21 pm
Ingame Name: Killer
SteamID: STEAM_0:1:13902581
Location: McHenry, Illinois

Re: Music Post

Post by Killer » July 11th, 2011, 8:40 pm

J TIEMO wrote:
Mullet wrote:You guys listen to some weird shit.
To each their own, my friend.
Killer.

User avatar
J TIEMO
Admin
Posts: 70
Joined: July 28th, 2010, 3:05 am
Ingame Name: J TIEMO
SteamID: STEAM_1:0:11884352

Re: Music Post

Post by J TIEMO » July 11th, 2011, 8:42 pm

Killer wrote:
J TIEMO wrote:
Mullet wrote:You guys listen to some weird shit.
To each their own, my friend.
And then there's you, killer.

User avatar
Mullet
Donor
Posts: 384
Joined: October 14th, 2009, 5:16 pm

Re: Music Post

Post by Mullet » July 11th, 2011, 11:15 pm

lol

User avatar
SanVich
Manager
Posts: 1580
Joined: May 13th, 2010, 8:39 pm
Ingame Name: [ATG] SanVich
SteamID: STEAM_0:1:17755557
Location: WI

Re: Music Post

Post by SanVich » July 13th, 2011, 2:07 pm

I found out my HTC had an equalizer preset called SRS mode...my god going down the street at night playing dubstep...the bass just drowns out the actual music. I like to call it DTP (Disturbing tha peace) mode. :D
All-talk is not for twitter updates. Microphones are not suppositories. Learn it.
Image

User avatar
Capt. Yossarian
Sniper
Posts: 83
Joined: December 5th, 2009, 1:33 pm
Ingame Name: |ATG|Capt. Jack Sparrow |GitS|
SteamID: STEAM:Akurak0
Location: Boise, Idaho

Re: Music Post

Post by Capt. Yossarian » July 20th, 2011, 2:14 am

I bet this will be a repost but I don't feel like taking the time to make sure it isn't and don't really give a fuck at the moment.

Russia- What the hell does pretendica even mean?
Pre-It's like when you want an iPod for your birthday, but you get a shitty samsung. it does the same thing, its just not name brand.
Russia- So it that like your life story? Everyone wanted hulk but instead they got pre?
fluffy harmless kitten wrote: STUPID. FAT. FUCKING HEAVY STOP EATING THE DAMN SANDWHICH.

OH LOOK IM A FATASS I NEED A MEDIC OM NOM NOM
It's Captain Jack Sparrow

IM A COMPUTAH
Donor
Posts: 135
Joined: August 14th, 2010, 11:40 pm
Ingame Name: IM A COMPUTAH
SteamID: STEAM:0:0:00000
Location: New Jersey

Re: Music Post

Post by IM A COMPUTAH » July 24th, 2011, 1:51 am

What I'm listening to currently:



User avatar
Molimo
Admin
Posts: 243
Joined: January 26th, 2010, 7:53 pm
Ingame Name: [eK²] Molimo
SteamID: STEAM_0:1:8582793
Location: Moncton, NB, Canada
Contact:

Re: Music Post

Post by Molimo » July 25th, 2011, 2:56 pm


Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests